ÁSZF

Felhasználási feltételek

Felhasználási feltételek

A jelen felhasználási feltételek tartalmazzák a Casadelcaffe Kft. (a továbbiakban Casadelcaffe) online rendelési felülete (Customer Portal) használatának feltételeit. Jelen felhasználási feltételek szabályait kizárólag a jelen online rendelési felületen leadott megrendelésekre kell alkalmazni. Az online rendelési felület célja, hogy Casadelcaffe az Üzleti partnerei számára az általa forgalmazott termékek megrendelését elektronikus úton is lehetővé tegye, ezzel is növelve a szolgáltatásai színvonalát. Üzleti partner: az a gazdasági társaság vagy egyéni vállalkozó, aki a Casadelcaffe-val üzleti kapcsolatban áll, és a Casadelcaffe által gyártott és/vagy forgalmazott termékekre vonatkozó megrendelését az online rendelési felületen keresztül adja le.

Az online rendelési felület használatának feltételei 1. Az Üzleti partner az online rendelési felület használata során jelen felhasználási feltételeket elfogadja, az abban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el, amely nyilatkozatot a jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. 2. Amennyiben az Üzleti partner jelen felhasználási feltételeket nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe az online rendelési felület szolgáltatásait. Ebben az esetben Casadelcaffe képviselőjénél vagy telefonos ügyfélszolgálatán tudja leadni a rendelését.

Regisztráció, bejelentkezés Az online rendelési felület használatára a Casadelcaffe bármelyik Üzleti partnere jogosult, azt követően, hogy az Üzleti partner részére a Casadelcaffe internetes felhasználói profilt létrehozott. Az üzleti partner az online rendelési felületen található adatait (a ‘Saját Fiók’-ban található ‘vevői adatokat’ és ‘Vállalati adatokat’ Casadelcaffe telefonos ügyfélszolgálata segítségével változtathatja meg vagy módosíthatja. A regisztráció során a felhasználó jogosultsági szerepe is beállításra kerül, amely meghatározza, hogy mely adatok elérhetőek az adott felhasználó számára. Az Üzleti partnereink számára elérhető szerepek a következők: • Vevő szerep: megrendelés leadására van jogosultsága. • Tulajdonosi szerep: a portál összes aktív funkcióját eléri. • Pénzügyi szerep: a számlák kezeléséhez van hozzáférése, megrendelést nem tud leadni. Egyéb szerepkör: • Admin szerep: A portál összes funkcióját eléri és az Üzleti partnerhez rendelt felhasználókat megtekintheti, szerkesztheti, illetve új felhasználót adhat az Üzleti Partnerhez. A megfelelő szerep beállítását a tulajdonos kezdeményezheti, az ő felelőssége eldönteni, hogy mely felhasználónak milyen szerepkört és jogosultságot engedélyez.

A megrendelés lépései 1. Bejelentkezés a saját fiókba 2. A kosár használata 3. Aktuális akciók 4. Ellenőrzés, áttekintés 5. Megerősítés, a megrendelés elküldése 6. A megrendelés visszaigazolása A megrendelés – Az online rendelési felületen található információk nem minősülnek szerződéses ajánlatnak a Casadelcaffe részéről. Az üzleti partner által az online rendelési felületen elküldött megrendelés a felek között nem hoz létre szerződést. Az Üzleti partner kijelenti, hogy jogosult a megrendelés leadására. Casadelcaffe-t nem terheli felelősség az esetlegesen jogosulatlan személytől származó megrendelésből a Partnert ért kárért.

Árak A Termékek online rendelési felületen látható vételára nettó ár (azaz általános forgalmi adó nélküli ár), melyet a Casadelcaffe saját döntése szerint jogosult meghatározni és megváltoztatni. Az online felületen található promóciók / akciók eltérőek lehetnek a többi értékesítési csatornáétól. A ’számla’ link alatt található dokumentumok tájékoztató jellegűek, áfa visszaigénylésre nem alkalmasak.

Hitelkeret Az online rendelési felületen a vevői adatoknál az Üzleti partner tulajdonosi és pénzügyi szerepű felhasználói részére megjelenítésre kerül a Casadelcaffe által az Üzleti Partner részére nyújtott hitelkeret összege is. Az Üzleti partner felelős azért, hogy a tulajdonosi és pénzügyi szerepű felhasználói jogosultságot csak olyan személy részére adjon, aki a hitelkeret összegét megismerheti. A rendszer a hitelkeret túllépésről értesítést küld az Üzleti partner számára a rendelés leadásakor, ezt követően a leadott megrendelés blokkolásra kerül, mindaddig, amíg a hitelkeret ismét fel nem szabadul. Amennyiben ez nem történik meg, akkor az adott nap végén törlésre kerül a rendszerből.

Kiszállítás A kiszállítás időpontja: az online rendelési felületen visszaigazolt dátum alapján, amennyiben a Casadelcaffe részéről más tájékoztatást nem kap az üzleti partner. Casadelcaffe kizárja a felelősségét az olyan késedelmes szállítások miatti igények érvényesítése esetére, amelyek működési körén kívül eső ok miatt következtek be (különösen vis maior, forgalmi okok, sztrájk). Casadelcaffe a Termékeket a megrendelés általa történt visszaigazolását követően a Szállítási Feltételekben meghatározott minimum mennyiségi limit és szállítási díj figyelembe vételével a teljesítés helyére szállítja. Az érvényes szállítási határidőkről Casadelcaffe – a szállítási napjaihoz igazodóan – a Üzleti partnert tájékoztatja. A Szállítási Feltétel folyamatosan elérhető a Casadelcaffe honlapján a https://www.caffevergnano.hu webcímen. Casadelcaffe a megrendelést a raktárkészlete erejéig teljesíti, ezért, ha CCHBC a megrendelés kézhezvételekor bármely megrendelt Termékkel nem rendelkezik, akkor erről az Üzleti partnert – a szállítás várható időpontjára is kiterjedően – értesíti. A megrendelés elküldését követően az Üzleti partner a megrendelését a Web Portálon nem módosíthatja.

START kedvezményprogram felhasználási feltételei A START kedvezményprogram kizárólag a Casadelcaffe online rendelési felületén (Customer Portalon) regisztrált Üzleti Partnereknek érhető el 2024. október 21-től. A START kedvezményprogram a Customer Portálon 2024. október 21. követően leadott rendeléssel automatikusan aktiválódik és a 6. befejezett rendelés végéig, de legkésőbb 2025. június 30-ig tart. Minden Üzleti Partner egy alkalommal jogosult a START kedvezményt igénybe venni (azaz egyszer lehet a hat lépésből álló rendelési folyamatot végigvinni és az azokhoz tartozó kedvezményeket igénybe venni). A START kedvezményprogram az alábbiak szerint működik: amennyiben az Üzleti Partner 2024. október 1-jét követően 6 rendelést lead a Customer Portálon, a második, a negyedik és a hatodik rendelésénél rendelésenként 1500 Ft kedvezményben részesül a következő módon: A START kedvezményprogram keretében leadott rendelések alapján a második, negyedik és hatodik megrendelésben szereplő összes termékre a Casadelcaffe egyenlő arányban, minden termékre, összesen 1500 Ft engedményt ad az Üzleti Partner részére, így a START kedvezményprogram során összesen nettó 4.500Ft kedvezményt kapható. A második, a negyedik és a hatodik rendelésnél az 1500Ft-os kedvezményt a Bevásárlókosár oldal Összesítésben jelenik meg, de a számlán nem kerül külön sorban feltüntetésre. Azok a rendelések, amelyek nem a Customer Portálon kerülnek leadásra, nem kerülnek beszámításra a START kedvezményprogram keretében leadott hat rendelés közé. A START kedvezményprogram aktiválásáról és annak folyamatáról Üzleti partnereink a Customer Portálora való regisztrációkor megadott e-mail címre küldött emailben, illetve a Customer Portálon, az értesítések között kapnak tájékoztatást.

Felelősség kizárás Casadelcaffe nem felelős semmilyen kárért, amely az online rendelési felület használata miatt következett be. Üzleti partnert terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. Casadelcaffe-t nem terheli felelősség az Üzleti partner által a regisztráció során tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, egyéb problémákért, hibákért. Casadelcaffe nem tartozik felelősséggel azért, ha az Üzleti partner a jelszavát elfelejti, vagy az a Casadelcaffe-nak nem felróható okból harmadik személyek részére hozzáférhetővé válik. Amennyiben az Üzleti partner személyesen vagy telefonos úton megrendelést adott le a Casadelcaffe felé, és amennyiben ugyanezen megrendelését az online rendelési felületen is megismételi, és az kiszállításra kerül, a megrendelést köteles kifizetni.

Az online rendelési felület üzemeltetése Az online rendelési felületet webtárhely-szolgáltatóként a Casadelcaffe üzemelteti. Nyilatkozat hírlevelekről Üzleti partner ezennel kifejezett hozzájárulását adja, hogy a megadott e-mail címére a Casadelcaffe Kft. elektronikus hírlevelet küldjön. A hírlevélről a Casadelcaffe ügyfélszolgálatára küldött e-maillel lehet leiratkozni. Az online rendelési felület címe: https://www.caffevergnano.hu Az online rendelési felület üzemeltetője: Cégnév: Casadelcaffe Kft. Székhely: 1112 Budapest, Boldizsár utca 4. Cégjegyzékszám: 01-09-349676 Adószám: 27105311-2-43 Ügyfélszolgálat: Telefon: +36 70 526 3487 (normál díjszabású) E-mail: info@caffevergnano1882.hu