Az egész Chieriben kezdődik, amikor Domenico Vergnano megnyit egy kis kávéműhelyt. Egy olyan helyet, amelyet átitat a kávé gazdag aromája, és ahol az álmaink megszületnek.
A kávégyártásban szerzett több éves tapasztalat birtokában a családi vállalkozás egyre jobban növekszik. A pörköléstől az értékesítésig a vállalat addig bővül, amíg 1930-ban egy jelentős fejlesztés történik - egy kenyai kávéfarm megvásárlása.
A márka évről évre növekszik. Értékeink esztétikai kifejezője egy új logó, ami védelmezi a kifinomult kultúrát minden részletében és minden cselekedetében.
Egy kis boltból... egy igazi nagyvállalatig. A következő generáció, Carlo és Franco Vergnano irányítása alatt a vállalat tovább bővül.
A Caffè Vergnano 1986-ban felvásárolja a Casa del Caffè történelmi márkát, amely a vállalat élelmiszeripari tevékenységének kezdetét jelenti.
A vállalat az egész világon terjeszkedik. A Caffè Vergnano 1882 kultúrája új területeket hódít meg és tovább terjeszkedik a nemzetközi piacon.
Chieriben, ott, ahol minden elkezdődött, megnyílt az első Caffè Vergnano 1882 kávézó. A Caffè Vergnano 1882-es projekt célja, hogy az autentikus olasz eszpresszó nagykövete legyen az egész világon, több mint 178 kávézóval 27 országban.
A Caffè Vergnano 1882 márkaértékeinek kommunikálása mindig is fontos szerepet töltött be a vállalat életében. Ebben az évben Dustin Hoffman színész mutatta be a márkát – egy olyan reklámkampányban, amely a vállalatot a nemzeti színtéren helyezi el, és a vásárlóink széles körét megszólítja.
Vállalatunk történetének fontos éve, amikor a Caffè Vergnano 1882 bemutatja első Nespresso® kompatibilis kapszuláját a piacon.
A Nespresso® egy harmadik fél által bejegyzett védjegye, amely nincs kapcsolatban a Caffè Vergnano 1882 márkával.
A környezettudatosságra és az azt övező kérdésekre mindig rendkívül érzékeny vállalatunk, kiterjedt kutatást és fejlesztést követően úttörő komposztálható kávékapszulákat mutat be.
Jelentős együttműködési megállapodás történik a Coca-Cola HBC-vel, ami megerősíti a Caffè Vergnano külföldi jelenlétét és felgyorsítja a márka nemzetközi növekedési stratégiáját.
Az álmunk sose ér véget. Minden nap a jövőbe tekintünk, és soha nem felejtjük el, hol kezdődött minden: a kávékultúra terjesztésével, népszerűsítésével és folyamatos fejlesztésével.